
Երևանը պատրաստվում է մետրոյի նոր կայարանների կառուցմանը․ ի՞նչ է սպասվում «Աջափնյակին» և «Սուրմալուին»
Երևանի քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանը հայտնել է, որ ավարտվել են մետրոպոլիտենի 11-րդ կայարանի՝ «Աջափնյակ»-ի նախագծային աշխատանքները։ Նրա խոսքով՝ սա ամենաբարդ ինժեներական նախաձեռնություններից է, որից քաղաքը չի ունեցել վերջին 35 տարիներին։
Շատերը հարցնում են, թե ինչու է գործընթացը երկարում։ Պատճառն այն է, որ նախագծի մասշտաբը և բարդությունը մեծ են։ Մոտ ժամանակում մենք երեք փուլով մրցույթ կհայտարարենք․ առաջինը կվերաբերի «Բարեկամություն» կայարանից Հրազդանի կիրճ տանող ճանապարհահատվածին, երկրորդը՝ կիրճի վրայով անցնող կամրջին, իսկ երրորդը՝ թունելի ու կայարանի կառուցմանը, – ասաց Ավինյանը։
Եթե ամեն ինչ ընթանա ըստ ծրագրի, ապա «Աջափնյակ»-ը կդառնա Երևանի մետրոպոլիտենի 11-րդ կայարանը։ Նախնական հաշվարկներով՝ դրա կառուցման արժեքը մոտ 50 միլիոն դոլար է։ Կառավարությունն արդեն տրամադրել է 750 միլիոն դրամ, իսկ քաղաքապետարանը՝ 554 միլիոն դրամ նախագծման և նախապատրաստական աշխատանքների համար։
Ծրագիրը մշակվել է ռուսական «Մետրոգիպրոտրանս» ընկերության կողմից։ Կառուցապատողը կընտրվի մինչև 2025 թվականի վերջը, իսկ շինարարությունը նախատեսվում է սկսել 2026-ին։
Ավինյանը նաև անդրադարձավ մետրոյի հնարավոր 12-րդ կայարանին՝ «Սուրմալուին»։ Դրա ճշգրիտ տեղակայումը դեռ հստակ չէ, սակայն ամենահավանական տարբերակը «Սասունցի Դավիթ» և «Զորավար Անդրանիկ» կայարանների միջև է։ Նոր կայարանը հնարավորություն կտա մուտք ունենալ ոչ միայն «Սուրմալու» և «Փեթակ» առևտրի կենտրոններ, այլև Սևանի փողոցից։ Սա կնպաստի երթևեկության թեթևացմանը և տրանսպորտային այլընտրանքների ստեղծմանը։
Սուրմալուի նախագծային աշխատանքների համար համայնքը նախատեսում է հատկացնել շուրջ 400 միլիոն դրամ (մոտ 1 միլիոն դոլար)։ Երևանի մետրոն գործում է 1981 թվականից։ Ներկայումս ունի 10 կայարան և 13.4 կմ ընդհանուր գիծ։