ՀայաստանՍոցիալական

Երևանը պատրաստվում է մետրոյի նոր կայարանների կառուցմանը․ ի՞նչ է սպասվում «Աջափնյակին» և «Սուրմալուին»

Երևանի քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանը հայտնել է, որ ավարտվել են մետրոպոլիտենի 11-րդ կայարանի՝ «Աջափնյակ»-ի նախագծային աշխատանքները։ Նրա խոսքով՝ սա ամենաբարդ ինժեներական նախաձեռնություններից է, որից քաղաքը չի ունեցել վերջին 35 տարիներին։

Եթե ամեն ինչ ընթանա ըստ ծրագրի, ապա «Աջափնյակ»-ը կդառնա Երևանի մետրոպոլիտենի 11-րդ կայարանը։ Նախնական հաշվարկներով՝ դրա կառուցման արժեքը մոտ 50 միլիոն դոլար է։ Կառավարությունն արդեն տրամադրել է 750 միլիոն դրամ, իսկ քաղաքապետարանը՝ 554 միլիոն դրամ նախագծման և նախապատրաստական աշխատանքների համար։

Ծրագիրը մշակվել է ռուսական «Մետրոգիպրոտրանս» ընկերության կողմից։ Կառուցապատողը կընտրվի մինչև 2025 թվականի վերջը, իսկ շինարարությունը նախատեսվում է սկսել 2026-ին։

Ավինյանը նաև անդրադարձավ մետրոյի հնարավոր 12-րդ կայարանին՝ «Սուրմալուին»։ Դրա ճշգրիտ տեղակայումը դեռ հստակ չէ, սակայն ամենահավանական տարբերակը «Սասունցի Դավիթ» և «Զորավար Անդրանիկ» կայարանների միջև է։ Նոր կայարանը հնարավորություն կտա մուտք ունենալ ոչ միայն «Սուրմալու» և «Փեթակ» առևտրի կենտրոններ, այլև Սևանի փողոցից։ Սա կնպաստի երթևեկության թեթևացմանը և տրանսպորտային այլընտրանքների ստեղծմանը։

Սուրմալուի նախագծային աշխատանքների համար համայնքը նախատեսում է հատկացնել շուրջ 400 միլիոն դրամ (մոտ 1 միլիոն դոլար)։ Երևանի մետրոն գործում է 1981 թվականից։ Ներկայումս ունի 10 կայարան և 13.4 կմ ընդհանուր գիծ։