ՀայաստանՍոցիալական

Նոր Հաճնի կամուրջի վերանորոգումը դեռ չի ավարտվել

2024 թվականի օգոստոսի 20-ից փակվել և մինչև այժմ փակված է մնում Նոր Հաճնի կամուրջը։ Ճանապարհային դեպարտամենտը մի քանի անգամ հայտարարություն է տարածել՝ շինարարության ավարտի փոփոխության մասին։ Ժամկետները հոկտեմբերի 6-ից տեղափոխվեցին նոյեմբերի 12, հետո՝ մինչև տարեվերջ։ Որպես այլըտնրանքային ճանապարհ՝ քաղաքացիներին առաջարկվել է երթևեկել Հ-2, /Հ-1/ (Աբովյան)-Արզնի-/Հ-6/-Նոր Գեղի ճանապարհով, իսկ կցորդով ավտոմոբիլները՝ Տ-6-54, /Հ-5/-Կարենիս-Չարենցավան-/Հ-1/ և Հ-5, /Հ-6/ (Նոր Գեղի)-Արգել-Արզական-Հրազդան ավտոճանապարհներով։ Սակայն քաղաքացիները դժգոհ են։

Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարար Դավիթ Խուդաթյանը ներկա է գտնվել կամուրջի շինարարությանը։ Ինչպես նշված է հաղորդագրության մեջ՝ շինարարներին կոնկրետ հանձնարարականներ է տրվել՝ մինչև այս տարվա վերջ վերանորոգումը ավարտին հասցնելու համար։

ՏԿԵՆ նախկին նախարար Գնել Սանոսյանը նշել է նաև, որ կամուրջը կառուցելու համար մի շարք ապրանքներ ներկրվել են այլ երկրներից։

Նոր Հաճնի կամուրջը Հայաստանի ամենաերկար կամուրջն է։ Այն շահագործման է հանձնվել 1981 թվականին։ Երկհարկանի կամուրջի վերևի հարկով անցնում են ավտոմոբիլները, կցորդները, ներքևի հարկով՝ երկաթուղին։